Yakusoku no Neverland

2 aprecieri
Seria The Promised Neverland (Yakusoku no Neverland) m-a surprins plăcut,având în vedere așteptările mele mici față de acest anime. După vizionarea celor 12 episoade din primul sezon,această serie m-a împresionat profund! Având o poveste captivantă care are la bază o mulțime de personaje dezvoltate în așa fel să se îmbine armonios cu întreaga serie și de care te poți atașa ușor.

Poveste:
Bine ați venit la orfelinatul Grace Field House! Un orfelinat în care trăiesc douăzeci și opt de copii alături de ”mama” lor pe nume Isabella. Copii au posibilitatea de a învata și de a se dezvolta împreuna ca o familie,sunt bine îngrijiti,iar în timpul liber se distrează împreună jucându-se leapșa în jurul casei. Ei pot avea acest lux garantat respectând doar două condiți:să nu se apropie de poarta din fața casei și să nu sară gardul din pădure. Iar copii într-o bună zi vor fi adoptați de o familie și vor trebui să părăsească casa luându-și rămas bun de la prieteni.
Trei dintre copii orfelinatului, Emma, ​​Norman și Ray reușesc să afle adevărul despre casă și despre mama lor. Când într-o zi o fetiță pe nume Connie este adoptată,iar la plecarea sa din casă, Emma găsește iepurașul ei. Așa că Emma și Norman decid să plece după ea pentru a îl înapoia. Când cei doi trec de poarta deschisa,realizează că,de fapt,Connie este moartă,găsindu-i corpul într-o mașină. Auzind discuția dintre Isabella și demoni,acestia realizează că orfelinatul este o ferma unde copii sunt mâncarea demonilor. Cunoscând adevarul Emma,Norman și Ray își îmbina cunoștințele pentru realizarea unui plan de scăpare din orfelinat.

În întreaga serie se remarcă un faimos trio de prieteni care cooperează împreună pentru a își salva ”familia” din orfelinat. Trio-ul este format din:
-Emma o fată amabilă și prietenoasă care are o minte ageră și ascuțită,ce dorește binele tuturor și care are abilități fizice încredibile;
-Norman un băiat foarte inteligent și împrevizibil care are idei extrem de bune fiind capabil să rezolve și cele mai complicate conflicte;
-Ray un băiat foarte interesant și misterios care analizează totul din umbră fiind capabil să manipuleze situația în avantajul său;
Iar preferatul meu este Ray,având vocea lui Killua din Hunter x Hunter 2011 și părul lui Kuroo din Haikyuu!!

Animație:
Despre animație nu pot spune foarte multe pentru că nu cunosc domeniul așa de bine,dar pot observa o animație bună în cazul acestui anime. Toată acțiunea este fluentă și bine structurată,chiar și în momentele în care personajele aleargă sau în care vorbesc. Expresile faciale alături de umbre și lumini sunt foarte bine realizate fiind surprinse și din perspective avantajoase.

Coloana sonoră:
Coloana sonoră este foarte bine realizată,iar calitatea muzicii este una de remarcat,având un intro-ul care contine o melodie ușor de memorat și care se potrivește cu ritmul în care se desfășoară acțiunea.

În final pot spune că recomand din tot sufletul seria The Promised Neverland,având o poveste captivantă și personaje de care poți să te atașezi foarte ușor. Aștept cu nerabdare sezonul 2!
Miercuri, 2 decembrie 2020
Flavius09, Mary4031