Yakusoku no Neverland

2 aprecieri
Trebuie să recunosc că este o serie cu adevărat impresionantă. La început am crezut că voi rămâne dezamăgită și o voi abandona pe parcurs , așa cum am mai pățit cu alte câteva serii care s-au dovedit a nu fi exact ceea ce îmi conturasem în minte, însă după nici două episoade , nici gând să o mai las de-o parte. A întrecut orice așteptare și cu siguranță că niciuna dintre acestea nu ar fi putut egala seria în sine.

Povestea :
Scenariul în jurul căruia se conturează evenimentele este unul amplu, învăluit în mister, care îți creează tot felul de piste în ceea ce privește parcursul ulterior al acțiunii. Modul în care întâmplările se înfiripă una în jurul celeilalte merge mână în mână cu spontaneitatea acestora. De asemenea, atunci când ai impresia că ești aproape de elucidarea unui mister, îți dai seama că de fapt, acesta se adâncește și mai puternic, transformând întreaga poveste într-un mecanism format din mii de piese , mici și fine, în lipsa cărora entuziasmul cu care este urmarită seria nu ar mai putea fi la fel.

Totodată, am avut ocazia să descopăr caractere puternice, pline de calități , dar și de slăbiciuni. Fiecare dintre personajele prezentate s-a dovedit a fi unul complex, unite de aceeași soartă și luptând pentru același scop. A fost de-a dreptul fascinant să urmăresc evoluția lor și modul de gândire și de a acționa în privința atingerii țelului comun. Am descoperit , de asemea, și trăsături comune, în ceea ce privește un grup restrâns de personaje, dar modul de a se folosi de această trăsătură și modul de a o valorifica, au transformat perosnajele în adevărate idealuri . Întrucât Normand, Emma și Ray sunt cu siguranță printre cele mai importante personaje ale seriei, aceștia dau dovadă de mult tact. Fiecare dintre ei își are propria slăbiciune, însă dorința lor de a-și atinge scopul este mai puternică decât acestea, încurajându-i spre mai bine. Contrar aparențelor sau percepțiilor altor personaje, aceștia dau dovadă de tact și , indiferent de greutățile întâmpinate, reușesc să obțină ce-și propun . Emma are parte de o evoluție semnificativă, îmbunătățindu-și calitățile de gestionare a situațiilor precum și comportamentul, făcându-i pe cei din jur să vadă exact ceea ce voia ea să le prezinte, nu neapărat situația în sine. Ray dă dovadă de perspicacitate și realism, astfel încât gândirea sa îl transformă într-un bun strateg. Norman dă dovadă de o inteligență ieșită din comun, care o surclasează în mod evident pe cea ai camarazilor săi și chiar pe a adulțiilor.

Animație :
Această serie are o animație bine pusă la punct. Evenimentele care să desfășoară într-un cadru al naturii, surprind plăcut prin intermediul detaliilor. Trăsăturile fizice ale personajelor sunt atent conturate așa cum sunt și detaliile care surprind cadrul evenimentelor, dând seriei o notă de rafinament.

Coloana sonoră :
Aceasta accentuează foarte bine acțiunea desfășurată de-a lungul seriei, construind o carapace de mister, entuziasm, suspans și sensibilizare.

Ca o percepție generală asupra seriei, pot spune că nu dezamăgește cu nimic, ba din contră , surprinde prin complexitate , prin detalii și prin modul în care aceasta lucrează cu mintea, conturându-ți mai multe scenarii și impresii, evenimentele luând în final o turnură cu totul și cu totul neașteptată.
Luni, 28 decembrie 2020
Mystogan-Sama, Mary4031
28 aprilie, 13:00