Yakusoku no Neverland

45 aprecieri
The Promised Neverland este un alt anime bine gândit, cu o poveste relativ simplă, personaje de toate tipurile, iar primul sezon are doar 12 episoade, o serie perfectă în caz că sunteți în căutarea unui anime bun și ușor de urmărit.

Așa cum am menționat, povestea este una relativ simplă. De ce spun asta? Pentru că aceasta are la bază un concept simplu, o casă pentru copii orfani, de toate vârstele, iar acțiunea este lineară, fără a fi împărțită în mai multe ”fire narative”. Primul episod este perfect dacă ar fi să îl privim ca pe o introducere în lumea acestui anime, facem cunoștință cu personajele principale, vedem cum arată o zi din viața copiilor din casă, iar pe final vedem și care este motivul declanșării acțiunii. Cu toate acestea, animeul capătă și o nuanță de ”joc de supraviețuire” după aflarea secretului, evoluând chiar la nivelul unui joc de șah deoarece ambele tabere așteapă cu viclenie mișcarea adversarului.

În ceea ce privește personajele, pot spune că sunt mulțumit de felul în care acestea sunt conturate, dar și cum evoluează. Din punctul meu de vedere, cele mai importante personaje sunt Ray, Norman și Emma. Aceștia sunt cei mai mari dintre copiii din orfelinat, având mereu cele mai mari note, însă fiecare are un anumit atuu care face jocul de șah tot mai interesant. Totodată, calitățile protagoniștilor sunt complementare, acolo unde unul dintre ei este mai slab, altul excelează, ceea ce face ca trioul să fie mereu pregătit pentru orice situație. Norman este foarte inteligent, calm și diplomat, are idei bune și este capabil să rezolve conflictele ce apar imediat. Emma este o fată foarte bună la suflet, dorește binele tuturor și are cele mai bune abilități fizice dintre copii, însă uneori poate fi copilăroasă și naivă. Un personaj interesant este și Ray, poate cel mai interesant. Acesta este foarte viclean, urmărește totul din umbră, dar nu ezită să își ajute prietenii și oricât de dur ar părea, am văzut că totuși are suflet.
Un alt aspect care mi-a plăcut în ceea ce privește personajele este faptul că, deși este vorba despre un anime, numele peronajelor sunt simple, relativ uzuale, ușor de ținut minte, unul din motivele pentru care am menționat faptul că animeul este ușor de urmărit.

Despre animație nu pot spune prea multe pentru că nu sunt foarte informat în acest domeniu, însă cu siguranță pot deosebi o animație slabă de una bună, iar în cazul acestui anime nu pot spune că am fost dezamăgit de animație. Totul pare destul de lin, chiar și atunci când personajele aleargă sau se îmbrățișează, texturile nu sunt amestecate, iar mișcările par naturale alături de perspectiva din care le vedem. Trebuie să menționez că mi-a plăcut foarte mult părul Emmei!

Când vine vorba despre intro-ul/outro-ul unui anime, dar și despre melodiile folosite, pot spune că sunt destul de exigent și că au o încărcătură mare asuprea notei finale pe care o acord seriei respective. Mereu îmi place să ascult muzica și să mă uit la intro/outro atunci când chiar îmi plac, iar cele mai bune melodii le și caut pe net ca să le pot asculta ulterior. The Promised Neverland nu dezamăgește în ceea ce privește intro-ul sau melodia din intro, însă nici nu e ceva foarte wow. Animația din intro e ok și se potrivește sentimentului general al animeului. Despre outro nu pot spune prea multe, este unul obișnuit.

În final pot spune că The Promised Neverland merită văzut, te prinde repede, iar povestea este destul de unică și are mult potențial pentru destule sezoane.
Sâmbătă, 11 iulie 2020
Adrian0721, stredd, AlexPlayer, marian2378, RominaM, Slayer23, AnimeWork, RedLion, Alinescul, CRJ20, Adin11, Ang3ls, iamblichos, Stefanescu12, 123Gossi123, X-Hera-X, [sters]_61de120a4ad95, KOYSUH, Dariayx, R1e1b1e1c1c1a, oviddiu20-naruto, 50Mihai50, Hypertron123, avocantonioni, phoenixking, ana-melzer, yasm, Petronela5493, TufTuf, gazxi, Thimeea, SilmaRusco, TudorSky, d3n1s4-, RazvanVNG, Labarman, Mayoneza0024, RalphTheMan, Davidescu1, cats, Emma63194, Andreit9807, RobertNick6, Maria5, Mateiasgt-san
28 aprilie, 13:00

157
36