Yakusoku no Neverland

The Promised Neverland
1 aprecieri
The Promised Neverland n-am crezut niciodată că mă va da pe spate, părea tipul de anime la care să te uiți ca să te afli în treabă. Însă încă din primul episod te ține în continuu în priză, stârnindu-ți dorința de a vedea mai mult și mai mult. În opinia mea, este o poveste minunată care nu ar trebui ratată, în special de persoanele care sunt atrase de thrillere, poveștile creepy cu personaje inteligente.

Plot:9.8/10
Povestea a fost genială. Este făcut în așa fel încât să-ți dorești să te uiți în continuare datorită faptului că într-un episod se întâmplă foarte multe lucruri și datorită suspansului de la final. Nici măcăr nu ai timp să te plictisești cum se întâmplă în alte anime-uri. Este un anime care te lasă cu sufletul la gură și în care apar foarte multe răsturnări de situație. Firul narativ se schimbă foarte repede și ceva ce ți se pare foarte clar, se poate schimba în secunda a doua. Deși povestea este foarte bine scrisă, nu i-am dat punctaj maxim pentru că mi-ar fi plăcut cumva să se lege de numerele acelea de pe gâtul copiilor (poate vor avea o legătură în partea a doua), ar fi fost interesant ca acele numere să reprezinte data de naștere a personajelor, chiar dacă ar fi însemnat să fie cu un număr mai mare.

Personaje: 9.9/10
Consider că personajele sunt dezvoltate destul de bine, astfel încât încă din primul episod poți să te atașezi de personaje și să regreți atunci când vor muri, fie că este vorba de copii, fie de "inamicii" lor. Pe cei din urmă nu-i poți judeca, cât de mult ar merita, deoarece intervine latura psihologică și îți poți da seamă că toți urmează același principiu, cel de supraviețuire. În acest anime, scriitorul Kaiu Shirai, evidențiază faptul că noi, ca oameni, suntem niște simple animale, conduși de dorința de a trăi, indiferent ce ar costa. Din backstory-urile antagoniștilor, putem să vedem cât de mult au suferit la rândul lor. Inteligența celor trei personaje este impresionantă, motiv pentru care am sugerat ca serie asemănătoare, Death Note.

Animație: 10/10
Are culorile potrivite pentru fiecare scenă. Și în multe cazuri ilustrațiile sunt foarte simpatice, prin fețele personajelor. :)

Coloană sonoră 9.7/10
Intro-ul era una dintre piesele mele favorite de tip jrock înainte să mă uit la acest anime și am fost surprins plăcută să aud piesa de la UVERworld - Touch off, care are niște versuri foarte frumoase. :) Când vine vorba de personaje, spre exemplu, Ray, are o voce destul de feminină (cu toate că majoritatea vocilor personajelor sunt dublate de femei, ceea ce are total de multă logică ținând cont că este plin de copii a căror voce este firesc să fie mai subțire). În schimb, a fost și amuzant să aud aceeși voce ca a lui Midari din Kakegurui. :)

Nota finală: 9,85/10
Sâmbătă, 29 ianuarie 2022
Mary4031